Забрати своє замовлення можна в будь-якому відділенні перевізника «Нова Пошта»..
Увага! При отриманні замовлення кур'єрськими службами обов'язково перевіряйте наявність всього товару у посилці, його зовнішній вигляд та комплектацію. У разі пошкодження товару або неповної комплектації необхідно відмовитися від отримання всього замовлення та його оплати, а також повідомити про це нам за телефоном Гарячої лінії 0800-30-15-85. Отримавши замовлення у перевізника, Ви погоджуєтесь із його зовнішнім станом або комплектацією.
Графік: за графіком відділення перевізника.
Вартість: згідно з тарифом перевізника, безкоштовно при сумі замовлення від 2000 грн
Термін доставки: 2-7 дні
Вартість доставки: згідно з тарифом перевізника
Якщо Ви не маєте можливості отримати замовлення на складі поштового оператора, скористайтесь послугами кур'єра
Доставка у найкоротші терміни
Оплата при отриманні.
Як отримати посилку від кур'єра? Після того як посилка прибуде на відділення поштового оператора у вашому місті, кур'єр зв'яжеться з Вами та уточнить, де і коли буде зручно отримати посилку. Ви пред'являєте кур'єру свої документи (посвідчення водія або паспорт) і отримуєте посилку.
При замовленні на суму менше 300 грн, відправка здійснюється лише за 100% передоплати.
Сплатити замовлення готівкою можна при отриманні замовлення у магазинах мережі «LogicPower».
Комісія: Відсутня
«Післяплата» - послуга перевізника, скориставшись якою Ви можете сплатити товар при отриманні замовлення у відділенні перевізника. Відправлення замовлення з послугою «Післяплата» можливе лише перевізниками «Нова Пошта». Увага! Якщо сума замовлення складає менше ніж 200 грн, Ви не можете скористатися оплатою "Післяплата".
Комісія: за тарифами поштового оператора
Сучасні способи оплати онлайн (через смартфон або ПК) за допомогою карток Visa/Mastercard та популярних платіжних сервісів: